Ikwileenstartershypotheek.nl
Van website tot social media & SEO/SEA campagnes
De strategie is helder, iedere starter die zich oriënteert op de huizenmarkt volgt een paar (regionale) makelaars op Facebook of Instagram. Op basis van deze zelf aangegeven interesses in combinatie met geografische en demografische targetting bereiken we de doelgroep.
Iedere starter die een huis heeft gevonden ontvolgt die makelaars ook weer (je wilt natuurlijk niet een leuker huis tegenkomen!). Zo hebben we een zuivere, actieve en makkelijk te bereiken doelgroep die openstaat voor onze boodschap.
Met Google zoekmachine marketing zorgen we ervoor dat de doelgroep ikwileenstartershypotheek.nl op het juiste moment online kan vinden. Door gebruik te maken van specifieke zoekwoorden en landingspagina’s zorgen we ervoor dat de zoekresultaten alleen worden getoond bij kwalitatieve en relevante zoekopdrachten. De zoekmachine optimalisatie voeren we maandelijks uit op basis van de drie pilaren van SEO: techniek, content en autoriteit.
Vernieuwde website
Nadat we steeds betere Google rankings behaalde bleek dat de website niet meer voldeed aan de huidige technische vereisten. Het technische fundament klopte niet meer waardoor we tegen beperkte Google rankings aanliepen. Daarnaast sloot de look & feel niet meer aan bij de positionering van ikwileenstartershypotheek.nl. Op basis hiervan gingen we aan de slag met de ontwikkeling van een geheel nieuwe website.
Door het nieuwe ontwerp en het neerzetten van een stevig technisch fundament hebben we meer grip op de snelheid, gebruiksvriendelijkheid en relevantie van de website. We zetten hiermee een belangrijke stap naar een nog betere vindbaarheid voor zoekmachines. Daarnaast helpen we startende huizenkopers nog beter met het verstrekken van waardevolle informatie bij hun financiële reis.
Kwalitatieve groei
Naar websiteNadat we een hernieuwde en solide technische basis voor de website hebben gaan we aan de slag met relevante inhoud, maar ook het verhogen van de online autoriteit. Autoriteit geeft de doorslag bij het wel of niet kunnen concurreren met de grote spelers. Om de verkregen autoriteit te behouden, monitoren we regelmatig het huidige backlinkprofiel waarbij we kapotte of verloren backlinks opsporen en herstellen.
Door ons online alleen te richten op de kanalen die passen bij de doelgroep en op mensen die echt interesse hebben in startershypotheken behalen we kwalitatieve resultaten en kan de franchise-formule verder groeien.
Ook aan de slag met je website & SEO/SEA?
Philzuid
Digitale marketing strategie voor het grootste symfonieorkest van Zuid-Nederland.
ZonnepanelenPlus
Lokaal leads verzamelen door een SEO-geoptimaliseerde website.