Lagotronics Projects
Online strategie voor lagotronics projects
Door het wegvallen van beurzen en fysieke contactmomenten in 2020 ontstond de vraag om online zichtbaarheid te generen. Bureau Magneet werd gevraagd om samen met het sales team van Lagotronics een advertentiestrategie te ontwikkelen in deze hyper-niche branche
LinkedIn en SEA
In de zakenwereld wordt een LinkedIn profiel gezien als een online visitekaartje en een overzichtelijk digitaal cv. Je gebruikt LinkedIn om je als expert op de kaart zetten en daarmee de naamsbekendheid van je bedrijf te vergroten.
Binnen LinkedIn kwamen we al snel uit op specifieke branche gerelateerde groepen. Privé groepen waar de attractie industrie online samenkomt om specifieke onderwerpen te bespreken. Daarnaast gingen we aan de slag met de saleslijst waardoor we beslissers van targetbedrijven hyper-getarget konden bereiken en om konden zetten naar leads. Als laatste zorgden we ervoor dat Lagotronics wereldwijd vindbaar is binnen Google op de meest specifieke zoekwoorden.
Wereldwijd hyper-getarget leads verzamelen
Naar websiteHet formuleren van een heldere advertentiestrategie zorgde voor een substantiële maandelijkse stijging in het aantal leads en contactmomenten. Daarnaast worden er vanaf Q3 2021 weer beurzen georganiseerd waardoor de investering in online dubbel terugverdiend wordt.
Ook aan de slag met B2B marketing?
Kunst uit het Vuistje
Nieuwe website en digitale marketing campagnes voor de grootste leverancier van digitaal CKV lesmateriaal.
VenloVerwelkomt
De stad Venlo digitaal op de kaart zetten!