Getarget adverteren

De tijd dat we dezelfde advertentie uitstuurden naar duizenden mensen en we hoopten dat het voor enkele mensen interessant zou zijn, is voorbij. middels tracking cookies, profielen en interesses laten we je doelgroep exact zien wat ze willen, namelijk jou product. Zo maken we het internet voor iedere partij een stukje aangenamer.

Contexttargeting

Contexttargeting is het plaatsen van advertenties op websites of in apps naast vergelijkbare content op basis van zoekwoorden of interesses. Een gebruiker bezoekt bijvoorbeeld een pagina gerelateerd aan sport en ziet naast of tussen de content sport gerelateerde advertenties. Door het inzetten van contexttargetting sluit de content van de website direct aan bij de advertentie waardoor gebruikers advertenties als zeer relevant ervaren. Daarnaast bereik je als adverteerder direct je doelgroep waardoor het branding effect meteen zeer hoog is.

Geotargeting

Geotargeting is het gericht plaatsen van online advertenties op basis van de geografische locatie van de gebruiker. Hierdoor kan het budget zo effectief mogelijk ingezet worden. Geotargeting kan bijvoorbeeld worden gericht op één of meerdere landen, provincies, steden of zelfs op postcodes. Daarnaast worden de dimensies tijd, type apparaat en taal toegevoegd zodat de juiste personen, binnen het juiste gebied, op het juiste moment bereikt worden.

Remarketing

Met (dynamische) remarketing kunnen we eerdere website bezoekers advertenties laten zien betreffende specifieke producten of onderdelen van de website die ze eerder hebben bekeken. De dynamische advertentie wordt voornamelijk voor remarketing ingezet, waardoor de banners realtime kunnen worden gevuld met door de bezoeker bekeken producten of onderdelen.