Bij Nabben
Nieuwe naam, merkidentiteit en website
Bij Nabben is meer dan de oude identiteit liet zien. De informatie die beschikbaar was op de website was beperkt. Daarom was er de wens om de visuele identiteit te vernieuwen, met als doel om uniformiteit in de communicatie te brengen voor een sterkere herkenbaarheid. Voor de website was het essentieel om hulpzoekenden en verwijzers te voorzien van duidelijke informatie.
Van discovery naar ontwikkeling
Samen met Bij Nabben zijn we begonnen met een Discovery sessie. Tijdens een Discovery sessie brainstormen we samen om zoveel mogelijk bestaande info op te helderen en nieuwe informatie/inzichten te verzamelen. Daarnaast inventariseren we de belangrijkste doelgroepen, merkwaarden en functionaliteiten voor de nieuwe identiteit en website.
De nieuwe naam en merkidentiteit symboliseren persoonlijke vooruitgang. Het kleurgebruik staat voor groei, vertrouwen en rust. Na de nieuwe identiteit zijn we aan de slag gegaan met de nieuwe website. Een custom made platform waarbij je via mobiel, desktop of tablet snel navigeert naar de informatie die je nodig hebt. Of je nu een hulpzoekende of een verwijzer bent.
Ook een nieuwe website laten maken?
Ikwileenstartershypotheek.nl
Starters bereiken op het juiste moment van de klantreis.
Stevig staan
Een gebruiksvriendelijke website voor het gratis beweegprogramma van Stevig Staan