Van der Laan Uitvaart
Zichtbaar zijn op het juiste moment
Klantvraag
Met de lancering van een nieuwe huisstijl, website en de pay-off ‘Jullie ritueel, jullie uitvaart’ kreeg Van der Laan Uitvaart een compleet nieuwe identiteit. Magneet werd gevraagd om ervoor te zorgen dat de website vindbaar is en dat mensen op het juiste moment bij de juiste informatie terecht komen. Daarnaast ondersteunen we full-service op het gebied van social media beheer om meer naamsbekendheid op te bouwen en helpen we op het gebied van grafische DTP werkzaamheden.
Van der Laan's multichannel aanpak
Na de nul-meting gingen we op basis van een zoekwoordenonderzoek aan de slag met het inventariseren van de kansen voor Van der Laan Uitvaart. Daarnaast werd er gekeken naar de kansen van andere kanalen. Op deze manier formuleerden we een multichannel strategie die schaalbaar is en past bij de pay-off ‘Jullie ritueel, jullie uitvaart’.
Een duurzame groeistrategie
Naar websiteDoor SEA advertenties op Google is Van der Laan Uitvaart online altijd zichtbaar en vindbaar. Daarnaast vergroten we door middel van display-banners de naamsbekendheid waarbij we rekening houden met targeting op basis van context. Door het opzetten van regio specifieke SEO-pagina’s is Van der Laan Uitvaart via de organische zoekresultaten sterk aanwezig. Dit zorgt niet alleen voor een verhoging van het website verkeer, maar ook voor een stijging in het aantal dagelijkse leads via mail en telefoon.
Ook aan de slag met een digitale groeistrategie?
Ikwileenstartershypotheek.nl
Starters bereiken op het juiste moment van de klantreis.
Kasteeltuinen Arcen
Digitale groeistrategie voor een van de meest veelzijdige bloemen en plantenparken van Europa.